miercuri, 16 decembrie 2009

Ieri

Am avut două coşmaruri între care s-a intercalat un vis erotic. Super combinaţie [not].

Mi-a fost frig.

M-am ofticat pe cele mai minuscule chestiuni.

Mi-a fost foame şi nu mi-am dat seama.

Mi-am udat ciorapii prin zapada. De două ori. Şi pantalonii. Şi părul.

Am făcut alergie la : şosete/balsam de rufe/pantaloni.

Mi-a fost frig.

Am plâns de ciudă, frustare, nerăbdare.

Am fost şi fericită, şi tristă, şi iritată. Toate în acelaşi timp. Sunt curioasă ce se vedea pe mine.

Mi-a fost frig.

Aş fi vrut să dau timpul înapoi. Clişeic, nu?

Mi-am dat seama că gândesc prea mult unele acţiuni/vorbe/gesturi. Cu toate astea am momente, destul de multe, când mă gândesc foarte puţin [sau deloc] la consecinţe. Ambele situaţii sunt interpretate exact pe dos, de obicei.

Am avut o zi foarte proastă, comparativ cu precedentele care au fost doar proaste.

Înainte să mă culc mi-am zis că n-o să mai am niciodată o zi ca cea care a trecut. Cu toate astea, nici nu ştiu ce-am făcut de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu