miercuri, 7 aprilie 2010

Har divin

Nu stiu daca v-am mai povestit(daca imi sunteti prieteni sigur ati observat), dar am un talent innascut de a spune ce nu trebuie, exact cand nu trebuie, fix cui nu trebuie. O mostra simpla care imi va demonstra teoria:

Cu vreo 3 zile inainte de sarbatorile pascale, mergeam eu agale prin Piata Unirii. Observ la o masa intr-un bar un vechi amic de la mine de acasa cu o tanara domnita. De curand auzisem ca s-a casatorit cu o tipa de prin Timisoara. Superb, ma gandesc eu, merg sa-l salut, sa-i dau o duma. Zis si facut, intru in bar.... salut amice ce mai faci? Ooooo , dar ce frumoasa sotie ti-ai gasit, norocos mai esti. Cand primesc invitatia pentru botez?......urmeaza 3 secunde de liniste in care ea face o fata de parca ar fi vazut un penis de negru in erectie cu ochii bulbucati de parca erau oua de paste, iar el o privire mai ceva ca si Caligula in directia mea. Ea izbucneste.....Care sotieeeee????????? Inteligent din fire, disting penibilitatea momentului, si zic, sunt grabit, mai vorbim noi, trebuie sa plec acum, si ies din bar fara a privi inapoi..... Q.E.D

PS: Nu l-am mai intalnit de atunci. Sper nici sa nu-l mai intalnesc o perioada, asa vreo 2 ani.

5 comentarii:

  1. iubitule tot Clujul știe deja de tine, ești renumit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. La fel ca si faza cu "Eu urasc toate fetele cu numele Simona", cu o Simona langa tine!
    Priceless, Paul. Ar trebui sa te angajeze astia pentru reclamele la Mastercard! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dani bun. apropo, cand mergem la cluj?
    @Anda :)) sunt nevoit sa ma repet:har divin

    RăspundețiȘtergere
  4. @lexi: nu ești singura care are acest "har divin", sau nu ești singura înșelată?

    RăspundețiȘtergere