vineri, 20 iulie 2012

no more andapanda

gata, zilele in care imi tineam gura s-au terminat. NU sunt obligata sa tac din gura atunci cand altcineva se poarta ca un cacat. ok, poate ca am ignorat pe strada participantii la trafic ce nu semnalizau, claxonau aiurea sau ma loveau din greseala (doar o data s-a intamplat), poate ca am tacut din gura cand vanzatoarea de la magazin era sictirita, cand croitoreasa a dat gres, cand mancarea a venit tarziu, cand... cand... cand... DAR asta pana intru pe usa locului meu de munca. nu-s sefa, nici nu-mi doresc sa fiu, dar nu o sa tac din gura cand colegii se prefac ca au uitat sa-si faca treaba si cine a ramas ultimul sa termine treburile neterminate? evident autoarea acestui articol. asa ca si o cearta prin sms e un inceput. asta ca sa reusesc sa ma temperez un pic si sa nu fac o scena. nu ma deranjeaza sa muncesc, dimpotriva, de asta merg la lucru, dar de la asta pana a deveni carpa de sters pe jos e un drum pe care andapanda nu e dispusa sa-l parcurga!!!!

Un comentariu:

  1. Am trecut prin aceleasi sentimente si pot sa empatizez. E super atunci cand decizi sa iei atitudine!

    Te felicit!!

    RăspundețiȘtergere