duminică, 29 iulie 2012

parinti si copii

parinte: mergi azi la vot
copil: da
parinte: mergem impreuna, te duc cu masina
copil: stai sa ma trezesc, ma duc singura mai incolo (sectia de votare e la 400 de m... cu masina? really?)
parinte: cu cine votezi:
copil: secret
parinte: eu sunt tatal tau, mie poti sa-mi spui
copil: (din alta camera)... secreeeeet
***
parinte: la alegerile locale ai votat?
copil: da
parinte: cu cine?
copil: secret
parinte: vezi cand mergi la vot sa-ti iei si bicicleta ca e foarte cald afara
copil:...
***
parinte: ai votat?
copil: da...
parinte: cu cine?
copil: secret
parinte: cu ala care ti-a taiat salariul?
copil: nu el singur mi-a taiat salariu (oricum asta ar fi fost alta discutie)
parinte: dar cine ti-a taiat salariul?
copil: nu vreau sa discut cu tine despre politica
parinte: tu nu vrei sa discuti cu mine despre nimic niciodata
copil: bine
***
as vrea sa inteleg si eu fenomenul asta, si anume, cum dintr-o data tatal meu e ataaaat de interesat de afinitatile mele politice, avand in vedere ca in cei 10 ani de cand am drept de vot nu m-a intrebat nici macar o data despre ce parere am eu vis-a-vis de viata potitica romaneasca. aveam impresia ca suntem oarecum silentios de acord ca ne scarbeste, si ca oricum eu sunt o ignoranta (da, sunt) care nici nu se uita la televizor decat ocazional, si atunci pe fashiontv, cu care nu poti sa ai o conversatie despre acest subiect. si ca oricum, orice discutie despre subiecte delicate poate degenera usor in altceva... dupa cum se poate observa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu