luni, 16 noiembrie 2009

Am reuşit

… să mă încui/blochez în baia din tren, azi noapte pe la 3. Lăsând la o parte toate entităţile scârboase, dar invizibile pentru ochiul liber [iadul ipohondrilor], după ce m-au auzit prietenele mele că bat ca disperata în uşă/pereţi, una din ele îmi mai şi spune “sper că nu eşti claustrofobă”. Am devenit brusc. Aşa îmi descopăr noi fobii. M-a descuiat controlorul după 30 de minute. Horror.

... să mânc clătite până mi se face rău. Sunt o ruşine pentru ce-am fost odată. Patru [4] clătite normale e aproape nimic, dar jur că nu mai pot să mânc nimic acum. Pe vremuri puteam mai mult. Mult mai mult. Sunt [eram?] o pofticioasă şi o mâncăcioasă. Şi asta a fost micul dejun luat târziu/prânz/cină luată devreme, adică singura mâncare pe ziua de azi. Penibil.

3 comentarii:

  1. Si iertata sa-mi fie curiozitatea..ce ai facut la examen ?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am luaaat!!! 742! Ceea ce e perfect pentru ce vreau eu sa fac, adica ATI. Acum urmeaza sa ma hotarasc: imi iau post sau loc? Daca-mi iau loc... oare care-mi sunt variantele? Si tot asa.. decizii majore zilele astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari domnisoara doctor!!!!! :D

    RăspundețiȘtergere