duminică, 24 ianuarie 2010

Anticearcăn

CEÁRCĂN, cearcăne, s.n. 1. Cerc vânăt în jurul ochilor la un om obosit sau bolnav. 2. Cerc de vapori vizibil uneori în jurul soarelui sau al lunii; halo. – Refăcut din *cearcene (pl. lui *cearcen <> circinus).

Le ştim cu toţii. Apar mai ales pe pleoapa inferioară. Iar eu – EU - am o slăbiciune pentru ele. Mie oamenii cu cearcăne mi se par frumoşi. Mai ştiţi videoclipul Cerul? Na, am avut o obsesie îndelungată pentru tipa din el. Avea aspectul ăla bolnavicios, şi lăsând la o parte domeniul în care lucrez, mă atrăgea într-un mod bizar. Aşa şi cu oamenii normali, cu cât e mai mov cearcănul, cu atât e mai frumos omul. Simplu.

Cu toate astea... eu nu le suport la mine. De fapt eu am fost un om foarte odihnit până acum câteva săptămâni, şi n-aveam stres, dar în urma unei perioade mai agitate [să zicem], aceste cercuri vinete au început să-mi înconjoare ochii, ori se ştie că cei din domeniul nostru nu suntem obosiţi niciodată, nu dormim evăr. La fel şi cu mâncarea, nu ne e foame şi nu mâncăm. Suntem un fel de Supermeni care trebuie să părem invincibili. Dramatizez, desigur.

Aşa că una din ingenioasele metode de a-mi masca micul defect vizibil, cearcănul [!!!], a fost să-mi machiez ochii în mov... aşa, la derută. Doar că îmi ia prea mult timp şi prea multă concentrare dimineaţa [Căcat! Şi aşa abia mă trezesc!]. Deşi eram drăguţă, şi nedeplasată, cu bun gust. În plus, cândva cearcănul a prins proporţii, şi a depăşit suprafaţa care putea să deruteze că e fard. Deci mi-am luat un anticearcăn. Care e un căcat-stick. Nu acoperă nimic, desigur e şi greu să maschezi mov închis cu ceva pal de culoarea pielii... deci lumea întreagă va vedea că n-am dormit destul! Oh, oroarea! Sau îmi recomandaţi un anticearcăn infailibil!!! Vă rog.

5 comentarii:

  1. Anticearcan infailibil nu am gasit inca, dar am gasit acum ceva vreme o crema cu albastrele parca, de la Tis Farmaceutics care chiar a dat rezultate la mine...nu instant, dar in vreo sapt a fost in regula fata mea :D.

    La mine sunt ok anticearcanele de la Maybelline.

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa vad ce rezolv cu Maybelline ala, ca m-am dat o tona de stick-anticearcan pe care l-am achizitionat azi [un strat, doua, trei erau complet invizibile], si se vedea si corectorul si cearcanul dedesubt...

    In rest n-am probleme cu tenul.

    Merci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca ai sa ma trimiti invartindu-ma de unde-am venit, dar somnul e cel mai bun anticearcan. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. doarme ea, dar se pare ca nu-i ajunge :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @ily - Dupa cum zicea si Flavia, dorm eu, dar nu-mi mai ajunge. De asta si ziceam ca abia recent mi-au aparut, ca pana acum nu eram vanata. In weekend se vede cel mai bine daca am dormit sau nu, dupa marimea cearcanului :))

    @Flavia - Da :P

    RăspundețiȘtergere