vineri, 29 ianuarie 2010

Why now?

Sub semnul acestei intrebari s-a aflat toata aceasta zi care a trecut.

Exact in momentul in care pe mine ma apuca si mai tare cheful de munca si sentimentul de a fi utila omenirii, cei din jurul meu se gandesc sa se intereseze si mai tare de persoana mea. Si de parca n-ar fi de ajuns, ii apuca si cheful de intalniri, revederi, socializare si amabilitati. Si nu se opresc aici. Incep regretele, problemele, jelaniile, zambetele si alte cele.

Eu nefiind stana de piatra (sunt un biet viking uneori), ma stresez, ma tot gandesc, ma tot invart, ma tot perpelesc pe motiv de nehotararile si problemele celorlalti.

Puteau sa se intample toate astea in alta perioada...una in care as fi vrut sa ma implic sufleteste in aceste evenimente alaturi de ceilalti, dar nu acum. Acum sunt in perioada in care vreau sa am timp doar de problemele si dilemele mele, nu si ale altora. Grrrr...Sunt intoarsa pe dos.

De ce tocmai acum cand eu n-am chef de asa ceva? Why now?

Universul nu e user friendly cu mine....

2 comentarii:

  1. mandro cine te pune sa le pui pe toate la suflet
    pune la status BRB, busy sau DND
    Keep it simple!

    Universul nu ne detesta
    pur si simplu te ignora
    suntem nimicuri care ne dam o importanta colosala
    e problema noastra nu a lui
    a universului

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu era vorba de socializari in mediul online si oricum, orice om isi acorda o importanta colosala siesi. We come first always, instinct de conservare...mai putin cand esti mama si ai copii. Atunci e altceva.

    RăspundețiȘtergere