marți, 26 ianuarie 2010

O da! ma detesta......

Nu stiu altii cum sunt, dar eu nici macar nu mai imi pun intrebarea daca universul ma detesta sau nu. E doar un fapt si il accept. Cateva exemple recente(evident nu toate) cu liniuta ca asa am invatat eu in ciclul primar (pentru cei ce se indoiau, da am facut ciclul primar chiar daca nu pare):

-19 decembrie sambata, prima zi concediu, superb, acasa la Gurahont ma astepta mama cu mancaruri alese(eu fiind gurmand convins), totusi sunt putin mahmur dupa Christmas party. Hmmm, se gandeste Paul, neuronii se pun in miscare, aia cativa, ca restu erau morti sau inmuiati in alcool si ia, ca de obicei, cea mai inteleapta decizie. Sa ramana inca o zi in Timisoara, ce naiba doar nu pleaca acasa pe 3 grade Celsius si carosabil uscat. Zis si facut, doar ca urmeaza o betie sambata seara, concomitent cu cea mai abundenta ninsoare, cel putin de cand sunt eu prin Banat, toate asezonate cu lipsa cauciuri de iarna si masini dezapezire pe drumul de intoarcere. Si uite asa am facut duminica, ziua sfanta cand nici iarba nu creste, mahmur, 150 km in 5 ore!

-3 ianuarie intoarcerea de la revelion. Toata perioada cat am stat in cabana adica vreo 5 zile, a plouat aproape non-stop. Asta pana in ultima zi, evident cea de intoarcere, cand a inceput sa ninga insistent. Na sa vezi drace cum iar am petrecut vreo 8-9 ore pe drum datorita evident ar spune unii: lipsei cauciucurilor de iarna, a masinilor de dezapezire, blocajelor, accidentelor. Ei bine va inselati, toate se intampla cu un scop si acela este...Paul sa fie muit. Si da, stau in capatul gresit al pulii cand se intampla treaba asta.

-25 ianuarie Ma intorc de la servici linistit si nervos. Linistit ca plec de acolo si nervos ca nu prea mi-a iesit nimic. Ce sa vezi pe la Billa, observ discret un nor in spate. Stau, meditez, mah nu sunt in Sahara, nici nu am norusorul meu care sa ma fulgere inca....ce dracu poate fii? simt apoi un miros duios de ars si incep sa compilez, mai da si unu un claxon si treaba e clara. Mi s-a stricat ceva la masina. Opresc, sun mesterul, imi zice sa o las sa se raceasca, imi da si indicatii ce trebuie sa fac, toate astea la minus 8 grade Celsius. In sfarsit ajung acasa cu a doua la relanti si un drum de 5 minute se transforma in 45, iar astazi aflu ca mi s-a futut turbo. Factura de azi a venit ca o lovitura de baros in moalele capului, sau mai exact ca si cum mi-as fi pus ouale pe o caramida si as fii inceput sa dau cu alta pe ele. Mirific! nu-i asa? nu am masina pana joi, afara crapa pietrele de frig, si eu sunt un comod incurabil.....o daaaaaaa........

V-am convins? Sper ca da, daca nu, o sa trec de la cadrul natural si la celelalte entitati ale universului unde sunt futut precum o tarfa pe Aradului, adica in toate pozitiile, de doua ori! Maaaxim, am zis!

7 comentarii:

  1. iubitule pai tu iti irozesti ditamai talentul pentru a scrie o minunatie de postare pe blogul asta?
    Bine ca la tine scrii numa cacaturi...

    P.S. Am sa iti demonstrez daca vrei ca universul nu te detesta!

    RăspundețiȘtergere
  2. cum adica isi iroseste talentul?
    "maxim!!!" a zis!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dani. Hai sa nu o luam pe ulei. Stiu ca sunt altii in situatii infinit mai grele decat mine. Care chiar au necazuri reale, si mari pe deasupra. Doar ca eu nu asta sustin, eu sustin doar faptul ca sunt muit constant, periodic, iar situatiile penibile care pentru unii sunt raritate pentru mine sunt rutina zilnica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey look on the bright side. O sa capeti rezistenta naturala la muie :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Paul: "...eu sustin doar faptul ca sunt muit constant, periodic..." nu mintii! ar spune unele persoane, gen! Daca dai click lasa browser-ul deschis un numar constant de ore, periodic timp de o saptamana

    RăspundețiȘtergere
  6. David, te-ai intors? Mi-era asa dor de tine.... ce cacat ai promis ca pleci pentru totdeauna, om serios esti tu?

    RăspundețiȘtergere