duminică, 10 ianuarie 2010

P**a mea!...

Ştiu. N-am.

Nu prea sfidez eu sistemul, e o chestie la mine. Mă îmbrac cu maxim 3-4 culori, inclusiv şosete şi underwear, aştept să se facă verde la semafor până să trec, circul cu bilet sau abonament pe mijloacele de transport, port centura când merg cu maşina, îmi plătesc facturile la timp şi respect deadline-urile. În mod normal.

Azi mi-am luat cizmele cu toc. Desigur lucru nesemnificativ ar zice unii. Toc micuţ, maxim 6, dar eram cocheta şi drăguţă. Merg prin oraş, treburi-chestii, şi se face 8, să merg acasă. Mă dureau deja picioarele, eu obişnuită cu teneşi. Să merg pe jos? E frumos afară, dar mă dor picioarele, căcaturi de tocuri. N-am bilet. Ah, ce se poate întâmpla? E duminică, e ora 8. Nici n-am de unde să-mi iau bilet!

Aşa că după 12 ani de circulat tot timul cu abonament şi făcut bilete în 33 la 11 jumate seara, tot timpul-tot timpul... fix azi s-a întâmplat, duminică la 8 seara, prima oara în viaţa mea, să mă dea jos controlorii. Iar eu ca fraiera le-am dat 11 lei, că oricum mai mult n-aveam...

Fie universul mă detestă în aşa hal, fie tocurile sunt unealta diavolului. M-am iritat complet.

4 comentarii:

  1. Eu obișuiam să-mi păstrez biletele folosite, cândva, pe la 15 anișori. Când mă prindeau controlorii ( deh ) făceam pe prostu' și le dădeam portofelul întreg să-mi sustragă ei buletinul de acolo.

    Se înmuiau toți când îmi vedeau colecția de bilete, cele câteva abonamente expirate precum și lipsa banilor. De regulă, mă lăsau în pace.

    Pare rău că n-ai avut norocul meu... probabil din cauza tocurilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Naspa situatiune. Mi s-a intamplat la fel cand veneam la un blogmeet sau SDC tot duminica, cand stiam ca n-au ce cauta controlorii pe fir si m-am usurat de 10 lei.. mai bine veneam cu taxi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu zic ca e de la tocuri!!! De duminica numai tocuri port, si n-a mai venit niciun control, desigur eu tot cu biletele facute.
    Sincer, am mai povestit pe la prieteni si se pare ca am scapat ieftin... :)) si eu care credeam ca m-au fraierit, de asta si eram asa iritata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă n-ai şi vrei poţi oricând să-ţi pui....

    Se merită să mergi pe tocuri mereu şi mereu, atât timp cât n-ai!

    11 lei la controlori? De ce nu le-ai dat ce n-ai?
    LOOOOOL

    RăspundețiȘtergere